Flamingo mizeaza pe o crestere a retailului IT la 500 mil. euro
Autor:
Adrian Seceleanu
13.03.2007
Reprezentantii Flamingo considera ca segmentele care vor creste sunt echipamentele mobile, consolele de jocuri si cele dedicate divertismentului, avansul pietei urmand sa apara dupa o perioada de expectativa a consumatorilor, care se asteptau la o scadere puternica a preturilor pentru produsele IT&C.
"Asteptarile clientilor nu s-au concretizat, in ceea ce priveste o scadere spectaculoasa a preturilor. (...) preturile la produsele electronice, electrocasnice si IT&C sunt influentate doar de dezvoltarea tehnologica si nu de anumite taxe, aceasta stabilitate mentinandu-se de acum inainte, la fel ca in toate celelalte tari ale UE", a spus Rizek.
Grupul Flamingo deruleaza activitati de retail si distributie pentru produse din gamele IT&C, electronice si electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flanco, Flamingo Computers si Future Shop.