Accor vrea sa lanseze un nou brand de hoteluri

Autor: Bogdan Alecu 08.03.2007
Accor, cea de-a doua mare companie hoteliera din lume din punctul de vedere al veniturilor, a inregistrat o crestere a profitului pe 2006 de 51% si a declarat ca intentioneaza sa vanda active in valoare de 1,9 miliarde euro pana la sfarsitul anului viitor, titreaza Bloomberg. Profitul net s-a apreciat la 501 milioane euro in 2006, de la 333 milioane euro in anul precedent. Valoarea profitului net nu s-a ridicat la nivelul de 554 milioane euro estimata de catre sapte analisti chestionati de Bloomberg. Accor a raportat un venit anual de 7,6 miliarde euro in 2006. Compania hoteliera a scos la vanzare proprietati imobiliare si pachete de actiuni detinute la companii de turism de cand a fost numit ca director executiv Gilles Pelisson, in urma cu un an. Cer erea pentru hotelurile de nivel mediu Novotel si Mercure si pentru lantul hotelier de lux Sofitel a crescut in Europa continentala si in Statele Unite. De asemenea, compania a anuntat ca va lansa anul acesta un nou brand de hoteluri low-cost denumit All Seasons.