Jolidon a cumparat o retea de magazine in Italia

Ziarul Financiar 13.02.2007
Producatorul clujean de lenjerie intima, Jolidon, a cumparat marca Infiore, una din cele mai mari marci italiene, cu o retea de peste o suta de magazine, incluzand francizele, si o imagine promovata de staruri ca Anna Falchi sau Monica Bellucci, a anuntat astazi Jolidon.
"Treizeci si cinci din aceste magazine vor fi integrate sub brandul Jolidon, iar celelalte vor ramane sub brandul Infiore", a declarat Gabriel Carlig, proprietarul companiei.
Cele doua marci noi - Infiore si Chiaro di Luna - au intrat in portofoliul Jolidon prin achizitionarea companiei italiene Infiore, a retelei de magazine Infiore din Italia si a pachetului majoritar al companiei italiene Emmeci.

Infiore, constituita in 1963, detine in prezent 14,4% din piata de profil din Italia, fata de 2,3% in 1989, dupa ce in ultimii 10 ani a investit 36 de milioane de euro in publicitate.