Farmaciile Dona si-au bugetat afaceri de 41 mil. euro

Autor: Ioana David 01.02.2007
Reteaua de farmacii Dona si-a bugetat pentru acest an o cifra de afaceri de 41 mil. euro, in crestere cu 44% fata de nivelul raportat anul trecut.
"Cifra de afaceri atinsa in anul 2006 a fost de 28,5 mil. euro, mai mare cu 14% fata de ceea ce ne-am propus. Pentru 2007 ne-am fixat un target de 41 mil. euro. Acesta crestere este posibila prin consolidarea pozitiei in piata a noilor locatii deschise, dar si prin deschiderea de noi locatii importante din tara. Pentru aceasta evolutie, estimam ca rata profitului va fi de aproximativ 1,5%", a declarat Razvan Nidelea, directorul national de vanzari al companiei.
In prezent, Dona este una dintre principalele retele locale de farmacii, care numara aproximativ 60 de unitati. Cota de piata detinuta de Farmaciile Dona era la sfarsitul lunii decembrie 2006 de 1,4%, potrivit informatiilor furnizate de reprezentantii companiei.
Planurile Dona vizeaza in acest an extinderea atat in Bucuresti, cat si in restul tarii, in urma unor investitii de 4 mil. euro.
"Suma va fi investita pentru deschiderea a 30 de farmacii, sapte dintre acestea le vom deschide in Bucuresti si 23 in tara, aici incluzand cumpararea unor unitati deja existente, dar si dezvoltarea infrastructurii. Astfel, la sfarsitul anului 2007 vom ajunge la 90 de unitati deschise", a spus Razvan Nidelea.
Principalele retele de farmacii din Romania sunt Sensiblu, parte a grupului A&D Pharma, Help Net, Catena, City Pharma, Dona, Centrofarm.