Noile produse majoreaza vanzarile Coilprofil cu 50%

Autori: Autor test , Liviu Florea 25.01.2008
Coilprofil Romania, divizia locala a grupului belgian Coilprofil, si-a bugetat pentru acest an o cifra de afaceri de 15 milioane de euro, in crestere cu 50% fata de anul trecut, pe baza produselor noi din portofoliu lansate in 2007. "In 2007, cifra de afaceri inregistrata de Coilprofil a fost de circa 10 milioane de euro, ajungand la o crestere de aproximativ 45% comparativ cu 2006. Factorii care au influentat cresterea din 2007 au fost atat externi, de natura economica, sociala si politica, intr-un cuvant situatia actuala care influenteaza cresterea pietei materialelor de constructii, cat si interni, prin largirea gamei de produse", a declarat Laura Mistodinis, director de marketing la Coilprofil Romania. In 2007, compania a investit patru milioane de euro in majorarea capacitatilor de productie de la fabrica pe care o detine in localitatea Ceptura, judetul Prahova. Ast fel, Coilprofil si-a imbogatit portofoliul de produse prin lansarea pe piata a panourilor termoizolante cu izolatie de vata minerala sau polistiren, denumite panouri sandwich, si casetele de fatada. Sursele de finantare pentru investitiile derulate de Coilprofil in Romania au fost si sunt, in cea mai mare parte, din surse proprii, potrivit datelor companiei. Coilprofil a deschis in 2002 o unitate de productie in localitatea Ceptura. Pe piata din Romania, principalii competitori ai companiei sunt Lindab, Kami si Ruukki.