Gap intra prin franciza in Romania

Autor: Cristina Stoian 22.01.2008
Strategia de extindere a retailerului american de imbracaminte si accesorii Gap va cuprinde de anul acesta si Romania, potrivit informatiilor aparute intr-un comunicat al companiei remis Bursei de Valori din New York. Compania a incheiat un acord de franciza cu grupul elen Marinopoulos pentru deschiderea mai multor magazine sub brandurile Gap si Banana Republic in Grecia, Romania, Bulgaria, Cipru si Croatia. "Aceste piete reprezinta o extindere naturala pentru brandurile noastre, iar acum profitam si de faptul ca am gasit un partener in regiune. Marinopoulos Group a avut succes in trecut in introducerea unor branduri cunoscute pe aceste piete si este partenerul ideal pentru noi", a declarat Ron Young, vicepresedinte pentru aliante internationale strategice la Gap. Pri mul magazin Gap va fi deschis in Grecia in toamna anului 2008, iar primele magazine Banana Republic - in primavara anului viitor. In Romania, grecii de la Marinopoulos detin deja francize pentru brandurile Starbucks, Mark&Spencer si Sephora. In ultimul timp Romania a fost tinta de extindere a mai multor retaileri internationali, printre care Hervis Sports, compania de origine austriaca de articole sportive, membra a grupului SPAR, retailerul german de imbracaminte Takko sau Inditex, cel mai mare retailer de imbracaminte din Europa, care a intrat anul trecut in mod direct pe piata din Romania.