Reinert vinde mezeluri de 10 mil. euro

Autor: Mirabela Tiron 21.01.2008
Grupul german Reinert, cel mai nou jucator pe piata locala a mezelurilor, si-a incheiat activitatea in 2007, primul an de productie, cu o cifra de afaceri de 3 milioane de euro, a declarat Ovidiu Bocaniciu, directorul general al companiei.
"Dupa primele noua luni de vanzare compania este inca pe pierdere, situatie care se va inregistra si in acest an", a mai spus el.
El estimeaza pentru 2008 o cifra de afaceri de aproximativ 10 milioane de euro, de trei ori mai mare fata de primul an de activitate.
In ceea ce priveste investitiile prevazute pentru acest an, acestea se vor orienta in dezvoltarea capacitatii de productie si achizitionarea de utilaje moderne.
Conform reprezentantilor companiei, cele mai bine vandute produse pe piata romaneasca au fost salamurile uscate, in special salamul de Sibiu, Ardelenesc, Banatean si Trapez, dar si mezelurile aduse din import din gama Martinel.
Anul acesta Reinert intentioneaza sa inceapa activitatea de export in tarile europene, conform declaratiilor lui Ovidiu Bocaniciu.
Germanii de la Reinert au finalizat anul trecut o investitie de peste 15 milioane de euro intr-o fabrica din Brasov, fiind prima companie straina care a demarat o investitie greenfield in domeniul procesarii carnii.
Compania germana concureaza pe piata locala de produse procesate din carne cu producatori precum CrisTim, Aldis, Angst, Caroli sau Tabco-Campofrio, filiala grupului spaniol Campofrio Alimentation.