Interbrands a trecut pragul de 1 mld. euro mai repede cu un an
Autor:
Mihaela Popescu
15.01.2008
Distribuitorul a atins acest prag de vanzari cu un an mai devreme decat anticipase in 2006, pe fondul dezvoltarii pietei FMCG (bunuri de larg consum), al cresterii organice si incheierii, in 2007, a unui parteneriat cu producatorul de dulciuri Cadbury, care a preluat Kandia-Excelent.
Cresterea inregistrata de companie in 2007 fata de anul precedent a fost de aproape 37%, potrivit datelor comunicate de Interbrands.
Si celelalte companii mari de distributie de pe piata, precum Aquila Group sau Top Brands Distribution, prognozau anul trecut ritmuri de crestere substantiale, de peste 15-20% fata de 2006. Int r-adevar, piata bunurilor de larg consum si-a continuat cresterea in 2007, primul an dupa integrare aducand majorari ale veniturilor populatiei care s-au reflectat in consum si in tendinta de orientare catre produsele premium.
Interbrands a intrat pe piata odata cu producatorul american Procter & Gamble, care a fost primul sau partener, in anul 1993. Ulterior, alti jucatori mari pe pe piata FMCG au intrat pe lista furnizorilor sai, printre care British American Tobacco, Nestle si Orkla Foods.
Interbrands Romania este una dintre cele mai mari firme din grupul sau, Sarkis Group International, cu sediul central in Beirut ( Liban). Grupul este o afacere controlata de familia Sarkis si activeaza in domeniul comertului si turismului.