Extinderea retelei de publicitate va duce Boom la 9 mil. euro in 2008
Autor:
Ionut Mustata
17.12.2007
Regia de publicitate Boom Advertising (NetBridge Investment) si-a propus pentru anul viitor o cota de piata de 40-45% din publicitatea vanduta in online-ul romanesc si afaceri de 8,5 - 9 mil. euro. Potrivit companiei, obiectivele sunt realizabile ca urmare a includerii in reteaua sa de publicitate a 31 site-uri noi. Boom a semnat parteneriate de vanzare de publicitate de toate site-urile detinute de publisherii iMedia si Unlimited Sport Media (
gsp.ro,
tolo.ro,
vochin.ro), precum si reteaua de file sharing
Trilulilu.ro. In
cazul in care Boom isi va atinge obiectivele de business pentru 2008, respectiv afaceri de 8,5 - 9 mil. euro si o cota de 40 - 45% din publicitatea locala online, aceasta ar insemna ca intreaga piata de publicitate pe internet se va situa anul viitor la 20 - 21 mil. euro.