Electrolux mizeaza pe produse de top pentru a sustine cresterea

Autor: Andrei Cretoiu 25.10.2007
Compania Electrolux Romania, divizia locala a producatorului suedez de electrocasnice Electrolux, a lansat o gama de produse adresate segmentului de top al pietei, sub marca AEG-Electrolux. "In ultimii doi ani cea mai mare crestere a vanzarilor a fost inregistrata pe segmentul echipamentelor incorporabile. Cresterea se datoreaza cresterii popularitatii bucatariilor de tip open-space", a declarat Carmen Georgescu, director de marketing al Electrolux. Principalul competitor al companiei pe segmentul de top al pietei de electrocasnice este producatorul german Miele. La nivel de grup, Electrolux a inregistrat vanzari de peste 11,3 miliarde de euro. Pe piata locala, Electrolux a inregistrat o cifra de afaceri de 73,6 mil. euro in primele sase luni ale anului, in crestere cu 11% fata de aceeasi perioada din 2006. Com pania este prezenta pe piata locala din 1995 si gestioneaza o divizie de vanzari si marketing in Bucuresti, precum si o fabrica de la Satu Mare.