Producatorul de coniac Remy Cointreau mizeaza pe China

Autor: Catalina Apostoiu 19.10.2007
Remy Cointreau, al doilea mare producator de bauturi alcoolice al Frantei, a anuntat o crestere de 5,7% a vanzarilor pe trimestrul doi fiscal pe fondul cererii ridicate de coniac Remy Martin si sampanie Piper-Heidsieck, relateaza Bloomberg. Veniturile companiei au urcat pana la 215,8 milioane de euro in decurs de trei luni pana in septembrie, de la 204,2 milioane de euro cu un an in urma, aproape egale cu media estimarilor a noua analisti intervievati de Bloomberg, ce indica 216,5 milioane de euro. Remy si-a vandut brandurile mai putin profitabile pentru a se concentra asupra celor mai scumpe coniacuri, sampanii si lichioruri si isi intareste controlul asupra distributiei bauturilor sale in Asia. Compania a deschis un depozit in Shanghai anul trecut pentru a fi mai aproape de piata din China, unde importurile de bauturi alcoolice si vinuri din Franta au inregistrat mai mult de o triplare in primele sase luni ale acestui an. Van zarile pe primul semestru au avansat cu 5,7%, pana la 374,5 milioane de euro. Veniturile din distributia de produse ale altor companii au scazut cu 2,5%, pana la 44,6 milioane de euro, compania concentrandu-se asupra dezvoltarii propriilor marci. Vanzarile din semestrul unu ale diviziei de coniac a Remy au urcat cu 7,5%, pana la 167,5 milioane de euro.