Gandul se relanseaza sub sloganul "Citeste-ti Gandul!"

Autor: Mediafax 28.09.2007
Cotidianul Gandul va avea, de la 1 octombrie, un nou design, va fi tiparit integral color si va introduce sectiuni editoriale noi, ca o tendinta fireasca de innoire si adecvare la evolutia pietei de media. Noul layout este o combinatie intre modernism si eleganta, avantajele principale oferite cititorului fiind usurinta si placerea citirii ziarului, datorate organizarii mai bune si mai eficiente a informatiei. Pe langa schimbarile de culoare si de grafica, din 1 octombrie ziarul Gandul va avea si sectiuni editoriale noi: Puterea Gandului, Administratia, Serviciul, Armata, Consumatorul, Banii, Cariera, Casa, Credinta, Natura, Vacanta, Timpul liber, Internetul, Gandul meu. De la 1 octombrie, ziarul Gandul va aparea pe piata de luni pana vineri inclusiv, editia de sambata fiind disponibila exclusiv online, cu un continut destinat preponderent timpului liber.