Afacerile Heineken Romania au crescut cu 36% la 6 luni
Ziarul Financiar
19.09.2007
"Acest lucru a fost posibil pentru ca am continuat sa ne consolidam portofoliul de marci, sa ne optimizam reteaua de vanzari si distributie pe piata si sa investim in activitati de marketing si trade marketing. Desigur, si conditiile meteorologice favorabile au avut un impact pozitiv si ne-au sustinut eforturile generale", a declarat Edwin Botterman, Presedinte & CEO Heineken Romania.
Pentru primele sase luni ale lui 2007, Heineken Romania raporteaza o crestere a volumului de bere de 20%, cu un volum total de bere de 2,3 milioane hl. Ava nd o cota de piata de 26,5% (conform AC Nielsen, iunie 2007), compania isi confirma inca o datĒ pozitia de lider pe termen lung, pe piata berii (din anul 2000).
Heineken Romania este cel mai mare producator de bere de pe piata din Romania inca din anul 2000. Portofoliul sau de marci include Heineken, G?sser, Schlosgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana.