BCR si-a schimbat logo-ul

Ziarul Financiar 03.09.2007
Banca Comerciala Romana (BCR) si-a lansat astazi noul logo al institutiei adaptat dupa elementele de indentitate vizuala a Grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, a anuntat astazi institutia.

"Daca pana acum schimbarile au avut loc doar in interiorul bancii, a sosit momentul ca aceste schimbari sa fie vazute si din exterior. Sch imbarea celui mai important element de identificare al bancii, logo-ul, arata ca BCR paseste intr-o noua era", a declarat Nicolae Danila, presedinte executiv al BCR.

Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la BCR. Litera S rosie este un simbol traditional al bancilor de economii si al Erste Bank, precum si un element comun al tuturor subsidiarelor Grupului Erste. Punctul rosu de deasupra "S"-ului este un simbol pentru economisire si reprezinta o moneda intrand intr-o cutie de economii.