Berea Grolsch ataca segmentul premium

Ziarul Financiar 08.08.2007
Mido House, importatorul brandurilor de bere olandeze Grolsch si Amsterdam, va investi aproximativ 60.000 de euro in promovarea brandului Grolsch dupa ce producatorul a decis sa schimbe la nivel mondial ambalajul brandului.
Grolsch, unul dintre cele mai cunoscute branduri olandeze, este prezent pe piata locala din anul 2000 prin sortimentele Grolsch Swingtop, Grolsch Crowncork, Grolsch Amber, Grolsch fara alcool si Grolsch la cutie, cel mai vandut fiind Grolsch Premium Larger. Aproximativ 70% din vanzarile berii Grolsch sunt realizate prin intermediul HoReCa (hoteluri, restaurante, cazinouri), restul de 30 de procente fiind comercializate prin intermediul retailului modern.
Mido House a finalizat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 150.000 de euro, in crestere cu 300% fata de anul precedent. Rep rezetantii companiei estimeaza repetarea acestei cresteri si in 2007 pe fondul eliminarii taxelor vamale. Mido House este detinuta de companiile olandeze Daim Imobiliare si Nedromex, dar si de o persoana fizica, Mircea Gheorghe, toti avand participatii egale.