Centrul comercial Baneasa Shopping City se mareste cu 50%
Ziarul Financiar
26.07.2007
Spatiile comerciale din Baneasa Shopping City au fost inchiriate in intregime, potrivit reprezentantilor Baneasa Developments, dezvoltatorul parcului de retail. Dup a ce va fi dat in folosinta, Baneasa Shopping City va aduce venituri de minimum 15-16 mil. euro anual si un trafic de 8 milioane de persoane pe an.
Printre viitorii chiriasi se numara germanii de la Peek & Cloppenburg, care vor deschide un department store pe o suprafata de 4.200 de metri patrati, dar si mai multe marci apartinand grupului Inditex, precum Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, ZARA Home si Oysho, care vor deschide primele magazine din Romania, acestia fiind principalii chiriasi din zona de fashion anuntati de catre dezvoltatori.
Baneasa Shopping City face parte din zona comerciala Baneasa si este dezvoltat in urma unei investitii de 150 mil. euro. Centrul comercial va avea un food-court dezvoltat pe trei niveluri si 220 de magazine care se vor intinde pe o suprafata de 65.000 mp.
Prima faza de constructie a zonei comerciale Baneasa cuprinde un hipermarket Carrefour, o galerie comerciala Feeria, un magazin cash & carry METRO, un magazin de bricolaj Bricostore si un magazin al retailerului de mobila Mobexpert.
A doua faza de dezvoltare a parcului comercial va fi definitivata la sfarsitul anului 2007 si va include primul magazin IKEA din Romania, care a fost deschis in luna martie, un showroom auto Motor City si mall-ul Baneasa Shopping City.