Vanzarile Carrefour in Romania au crescut cu 27% in T2

Ziarul Financiar 11.07.2007
Vanzarile Carrefour in Romania au consemnat, in al doilea trimestru al anului, o crestere de 27%, avansul fiind, ca si cazul Greciei si al Poloniei, peste cel inregistrat in alte state europene, potrivita datelor companiei.

Carrefour detine in Romania sapte hipermarket-uri, dintre care patru in Bucuresti si cate unul in Ploiesti, Brasov si Constanta, investitia totala ridicandu-se la 200 de milioane de euro. Numarul locurilor de munca create se ridica la 4.500, urmand sa ajunga la sfarsitul anului 2007 la 5.700, a anuntat compania in luna iunie.

Retailerul francez a raportat o crestere organica de peste 5% pe piata romaneasca, in primul trimestru al anului fata de perioada similara din 2006. Vanzarile Carrefour Romania pe primul trimestru al anului 2006 s-au ridicat la 111,5 mil. eur o, cu aproximativ 27% peste nivelul inregistrat in trimestrul intai din 2005, in conditiile in care reteaua s-a extins in aceasta perioada cu un magazin la Ploiesti (octombrie 2005).

In toamna acestui an, compania va deschide primul hipermarket din Cluj-Napoca, in cadrul Polus Center, investitia fiind estimata intre 25 si 40 de milioane de euro.