GMP Advertising si Starcom Romania, premiate la Cannes

Autor: Mediafax 22.06.2007
Agentiile GMP Advertising si Starcom Romania au fost premiate in cadrul Cannes Lions pentru campaniile derulate pentru Carpalat si Avon. GMP Advertising a luat un Leu de bronz la Cannes, la categoria Press Lions, pentru lucrarea "Note" realizata pentru brandul Mandra Milk, client Carpalat, potrivit informatiilor publicate pe site-ul competitiei. GMP este una dintre cele mai importante agentii independente integrate din Romania. Agentia are in portofoliu clienti si branduri precum A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Adevarul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala, Unilever (Coccolino, Omo), Timisoreana. In ceea ce priveste Starcom Romania, aceasta a castigat un Silver Lion la categoria Media din cadrul Cannes Lions pentru campania "1 din 8 femei" - Avon Breast Crusade. Pot rivit agentiei, premiul a fost obtinut la sectiunea "Cea mai buna campanie sociala". Aceeasi campanie a fost nominalizata si la sectiunea "Cel mai bun mix de media". Starcom Romania, agentie de comunicare parte a retelei internationale Starcom, este entitate a grupului Leo Burnett Romania. Starcom detine un portofoliu impresionant de clienti, printre care se numara: Procter & Gamble, Philip Morris, Avon Cosmetics, Kraft Foods Romania, Glaxo Smith Kline.