Noua strategie Cadbury prevede reducerea continutului de zahar din dulciuri

Ziarul Financiar 17.06.2007
Grupul britanic Cadbury Schweppes va prezenta, marti, o noua strategie de dezvoltare, care prevede, conform analistilor, reducerea costurilor, pentru cresterea marjelor de profit, si lansarea unor produse noi, cu continut scazut de zahar, pentru stimularea vanzarilor, transmite Reuters.

Analistii anticipeaza ca grupul va anunta economii anuale de circa 200 de milioane de lire sterline (394 de milioane de dolari), precum si inchiderea mai multor fabrici internationale, pentru reducerea costurilor cu forta de munca si cresterea competitivitatii in raport cu concurentii din SUA.

In cazul in care investitorii nu vor fi convinsi de succesul noii strategii, analistii sunt de parere ca speculatiile privind preluarea Cadbury de catre un fond de investitii se vor intensifica, dar nu exclud nici optiunea preluarii de catre o companie cu profil similar, precum Wm. Wri gley Jr., Hershey si Kraft Foods. Mediafax