Lipomin estimeaza dublarea vanzarilor de apa in acest an

Autor: Mihaela Popescu 18.07.2008
Compania Lipomin (LIPO) impreuna cu producatorul de apa minerala Carpatina, la care este actionar majoritar, estimeaza pentru acest an o dublare a vanzarilor fata de volumul din 2007, pana la 150 de milioane de litri. Piata apei minerale imbuteliate este estimata la 1,4 miliarde de litri la nivelul anului in curs, volum in crestere cu 20% fata de 2007, potrivit SNAM (Societatea Nationala a Apelor Minerale). Carpatina SA a achizitionat in urma cu o luna imbuteliatorul de apa Herculane Water, vizand completarea portofoliului de produse cu apa plata. Recent, compania a anuntat intrarea pe segmentul apei minerale plate cu brandul Carpatina, avand ca sursa izvorul de la Herculane. Herculane Water a imbuteliat anul trecut 8,8 milioane de litri de apa, fiind al 18-lea dintre cei mai mari 20 de producatori de profil cu licente de la SNAM, conform datelor oferite de societatea nationala. Pac hetul majoritar al companiei este detinut de fostii bancheri Horia Simu si Horia Pitulea, care au actiuni si la Cuprom.