Lufthansa a pariat 2 mld. de dolari pe scumpirea petrolului

Ziarul Financiar 09.07.2008
Nordul Americii, legat de Germania prin curse din Seattle si Calgary, este doar unul dintre punctele unde compania Lufthansa a decis sa se extinda, scrie BUSINESS Magazin.

Nemtii au lansat odata cu orarul de vara si 38 de noi destinatii, dintre care 10 de lung curier (intercontinentale), printre care Toronto, Singapore, dar si orase in plina ascensiune economica, precum Nanjing si Shenyang din China sau Pune si Bombay din India.

Nico Buhloz - directorul de achizitii al Lufthansa, spune ca firma a deschis aceste curse in pofida scumpirii carburantului, fiindca deocamdata s-a pus la adapost de aceasta prin investitiile de hedging. Luf thansa a investit 2 miliarde de dolari din 1990 pana acum in aceasta metoda de a se feri de preturile in crestere, iar acum vrea sa foloseasca avantajul castigat pentru a ocupa o serie de pozitii pe care concurenta le elibereaza din cauza costurilor in crestere, in special pentru carburanti.

Cititi mai multe despre strategia de piata a Lufthansa pe www.businessmagazin.ro.