Zarea investeste 7 mil. euro pentru a urca vanzarile Milcov

Autor: Diana Tudor Stoica 19.06.2008
Zarea Bucuresti, producatorul sampaniilor Athenee Palace si Dorato, va investi anul acesta peste sapte milioane de euro (valoare calculata in sistem rate card) in promovarea brandului Milcov. "Evolutia brandului a fost sustinuta de investitiile in promovare. Estimam o crestere a vanzarilor cu 23% pentru 2008", a declarat Andreea Ghita, brand manager al Zarea. Potrivit reprezentantilor companiei, care citeaza MEMRB, brandul Milcov a inregistrat in perioada aprilie 2007-martie 2008 o crestere de 13% a cotei de piata in volum in urma investitiilor realizate in promovare. Brandul Milcov a fost relansat anul trecut printr-o investitie de peste 6 mil. euro, dupa ce Inalta Curte de Casatie si Justitie (ICCJ) a hotarat interzicerea producerii si comercializarii marcii Milcov de catre producatorul de vinuri si bauturi alcoolice Vincon Vrancea. Zar ea, companie detinuta in proportie de 80% de companiile Karom Trading Import Export si Ambra, ambele controlate de producatorul german de sampanie Schloss Wachenheim, a inregistrat anul trecut cu o cifra de afaceri de 19,5 mil. euro, in crestere cu 43% fata de anul precedent, in timp ce profitul s-a diminuat de la 2,7 mil. euro in 2006 la 40.000 de euro.