La Mama se extinde in afara Bucurestiului prin franciza
Ziarul Financiar
18.06.2008
"Am decis sa lansam acum franciza La Mama pentru ca suntem in momentul in care marile orase ale Romaniei se dezvolta cu o viteza fantastica si puterea de absortie este extraordinara. Consideram ca acum este cel mai bun moment. (...) Estimarea noastra este ca un francizat La Mama, dupa demararea activitatii, isi poate recupera investitia in 2,5-3 ani, din profit", a declarat Mahu.
Primele tinte ale companiei sunt orasele mari, precum Brasov, Cluj-Napoca, Sibiu, Timisoara, Iasi, Constanta si Bacau.
Trotter Restaurant detine pe langa reteaua La Mama, cu sapte restaurante, si trei cafenele Cafepedia. Firma intentioneaza sa deschida in 2009 un restaurant in zona Lipscani, valoarea investitiei fiind mai mare de cinci milioane de euro.
Firma isi propune pentru acest an o cifra de afaceri de 12 milioane de euro, in crestere cu 50% fata de anul trecut, ca urmare a extinderii.