Vanzarile Gosser s-au majorat cu 80% anul trecut

Autor: Diana Tudor Stoica 06.06.2008
Gosser, brand comercializat de Heineken Romania, liderul pietei locale a berii, a inregistrat anul trecut un avans de peste 80% al vanzarilor, comparativ cu rezultatele obtinute in anul precedent. Ritmul de crestere inregistrat de G?sser in 2007 poate fi datorat lansarii in vara anului trecut a acestui brand in ambalaj la PET, un segment care realizeaza peste 45% din vanzarile pietei locale a berii. Filiala locala a gigantului olandez Heineken asteapta si in acest an obtinerea unui avans semnificativ al vanzarilor de Gosser pe fondul unei campanii de promovare lansata recent. "Noua campanie dezvoltata pentru marca G?sser va avea un impact atat la nivelul imaginii marcii, cat si asupra volumului de vanzari", a declarat Edwin Botterman, presedinte si CEO al Heineken Romania. Hei neken Romania a finalizat anul 2007 cu o cifra de afaceri de aproximativ 700 de milioane de lei (circa 210 mil. euro) in crestere cu 18% fata de rezultatele obtinute in anul precedent.