Casa Noastra: Brandul QFort, 10% din piata de ferestre

Ziarul Financiar 29.05.2008
Producatorul de sisteme de ferestre si usi din PVC Casa Noastra din Dolj a lansat un nou brand de ferestre termoizolante, denumit QFort, care, cumulat cu investitiile in majorarea productiei, va conduce la dublarea cotei de piata la 10% pana in 2010.
In plus, compania va ajunge in urmatorii doi ani la o retea de 150 de magazine, in crestere cu 80% fata de numarul din celor detinute in prezent.
Compania dispune in prezent de o retea de 84 de magazine - 61 de magazine proprii si 23 de magazine ale distribuitorilor autorizati - in 42 de orase din tara, printre care: Bucuresti, Brasov, Craiova, Constanta, Pitesti, Rm-Valcea, Sibiu sau Timisoara.
Compania estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 33 de milioane de euro, in crestere cu 50% fata de 2007, ca urmare a extinderii retelei de distributie si are in plan investitii de 45 de milioane de euro pana in 2010. Cas a Noastra, detinuta de oamenii de afaceri Stefan Cherciu si Cosmin Ionescu, este unul dintre cei mai mari producatori de sisteme de ferestre si usi din PVC cu geam termoizolant din Romania, si a fost infiintata in anul 1995. Compania are peste 230.000 de clienti, persoane fizice si juridice.
Principalii parteneri ai companiei sunt: Veka AG Germania - furnizor de profile PVC, Roto Frank AG Germania - furnizor de feronerie si Guardian Statele Unite - furnizor de sticla.
Pe piata de ferestre si usi din PVC, estimata la 760 de milioane de euro in anul 2007, activeaza circa 4.000 de producatori, din cauza faptului ca nu exista un standard in constructii si nu au intrat inca jucatorii mari. Pe piata de ferestre principalii competitori ai companiei sunt Far Est, Suki, Aplast, Amvic, Lipoplast sau Almaterm.