UniCredit tinteste zona medie a retailului de masa

Autor: Razvan Voican 26.05.2008
Divizia de retail a UniCredit Tiriac Bank se va concentra pe patru segmente de clienti persoane fizice plus unul de IMM-uri, conform strategiei de extindere a afacerilor si in zona clientelei de masa diferentiata pe categorii de clienti. Banca nu va avea o oferta specifica pentru clientii cu venituri mai mici de 170 de euro pe luna, produsele si serviciile urmand a fi din ce in ce mai diversificate pe masura nivelului veniturilor clientului. Segmentul mijlociu al clientelei de masa ar urma sa fie atras in primul rand prin intermediul clientilor companii care deja lucreaza cu UniCredit si ar putea plati salariile angajatilor pe carduri emise de banca. Pentru urmatoarele segmente de clienti, cu venituri de la 350 la 3.000 de euro, UniCredit vine cu produse care sa se diferentieze de cele ale concurentei mai intai prin viteza livrarii si prin calitatea serviciilor. Pen tru clientii cu peste 3.000 de euro pe luna UniCredit ofera servicii de private banking, care includ alocarea unui bancher personal. In cazul clientilor IMM, principalele produse sunt creditul de investitii si cel pentru capital de lucru, in prima situatia banca oferind si servicii de consultanta.