Delaco va investi 2 mil. euro in promovarea cascavalului

Autor: Diana Tudor Stoica 15.05.2008
Delaco, unul dintre principalii distribuitori de branzeturi si alte produse lactate importate care si-a dublat anul trecut cifra de afaceri, va dubla anul acesta bugetul de comunicare al companiei fata de anul trecut la 2 mil. euro, lansand o noua campanie de promovare a cascavalului Delaco. "Dupa primul spot, s-a inregistrat o crestere de patru ori a vanzarilor pentru cascavalul Delaco. Avem asteptari mari si de aceasta data, mai ales ca in 2008 vom dubla suma investita in comunicare si va constitui 2 milioane de euro" , a declarat Tudor Comaniciu, director general si actionar al Delaco. Potrivit reprezentantilor companiei, investitiile in noul spot, care va rula pe ecrane timp de patru saptamani, s-au ridicat la 250.000 de euro. In 2008 Delaco intentioneaza obtinerea unei cifre de afaceri de circa 60 mil. eur o, cu 50% mai mare fata de anul precedent.