Google pune reclame pe telefoanele mobile
Autor:
Gabriel Niculcea
29.04.2008
Potrivit reprezentantilor companiei, Google a dezvoltat un model de reclame vizuale similare celor de pe calculatoare insa mult mai mici, pentru a incapea pe ecranul unui telefon mobil. Profitul generat de catre acestea se va baza pe sistemul plata per click, iar in momentul accesarii, telefoanele se vor conecta la pagini web special adaptate pentru a putea fi vizualizate de pe telefonul mobil. Pentru a evita aglomerarea ce poate fi cauzata de ecranele foarte mici, o singura reclama va fi postata per pagina.
"Pentru firme, reclamele postate pe telefoane mobile reprezinta o modalitate de promovare, iar din testele efectuate pana acum am observat ca un numar mare de utilizatori le-au accesat", a declarat Alexandra Kenin, manager de marketing al departamentului Google, Mobile Ads. Conform informatiilor puse la dispozitie de catre companie, publicitatea pe telefonul mobil este disponibila in 13 tari printre care Australia, Germania, Franta si Rusia.