Interex investeste 30 mil. euro in extinderea retelei de magazine

Autor: Mediafax 03.04.2008
Operatorul de retail Interex, parte a grupului francez ITM Entreprises, investeste in acest an 30 de milioane de euro pentru extinderea retelei de supermarketuri si reamenajarea unitatilor existente, urmand sa-si schimbe conceptul comercial prin deschiderea de magazine mai mici, in centrul oraselor. Retailerul a deschis in luna martie un magazin la Barlad si va mai inaugura pana la sfarsitul anului inca trei sau patru unitati. Odata cu deschiderea supermarketului de la Barlad, Interex a inceput implementarea unui nou format de magazin, cu o suprafata de vanzare mai mica, de 1.250 de metri patrati, fata de suprafata de 2.500 de metri patrati a magazinelor mai vechi. Interex a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 264,6 milioane de lei (80 milioane de euro), in avans cu 37% fata de anul precedent, ca urmare a restructurarii companiei si extinderii retelei de magazine. Pen tru acest an, retailerul estimeaza un avans al afacerilor de 76%, la 466 milioane de lei. Cifrele reprezinta doar vanzarile companiei inregistrate la casele de marcat. CDE Romania Interex face parte din Groupement des Mousquetaires - ITM Entreprises, care detine 3.800 magazine in noua tari europene. Grupul controleaza reteaua Interex, prezenta in Romania, Serbia si Bosnia-Hertegovina, iar in Franta este prezent prin intermediul retelelor Intermarche, Ecomarche, Bricomarche, Restaumarche, Netto, Logimarche, Roady si Veti.