IAB a stabilit noi reguli pentru marketingul pe mail

Autor: Ionut Mustata 20.02.2008
Asociatia Interactive Advertising Bureau (IAB) Romania le interzice membrilor sai achizitionarea si vinderea de baze de date cu clienti si liste de adrese e-mail, conform unui regulament adoptat de membrii organizatiei. Potrivit IAB, membrii asociatiei au dreptul sa foloseasca baze de date construite exclusiv din persoane care au deja o relatie de afaceri cu firma respectiva - precum clientii - dupa ce acestea si-au dat, in prealabil, acordul pentru a primi mesaje comerciale din partea companiei respective. Acestea trebuie sa isi mentioneze in fiecare mail trimis catre abonati datele proprii de identificare. IAB Romania a fost fondata in anul 2006 si reuneste cele mai importante agentii de publicitate, furnizori de servicii in domeniul publicitatii online si publisheri autohtoni. Pot rivit propriului statut, asociatia si-a stabilit ca obiectiv protejarea si promovarea intereselor profesionale si investitiile realizate de piata de publicitate online din Romania, precum si sa elaboreze standarde ale industriei si sa creeze cadrul pentru autoreglementare.