Rompetrol intra in cursa FIA GT de la Bucuresti

Ziarul Financiar 04.08.2008
Reprezentantii Rompetrol nu au fost printre partenerii editiei anterioare ai cursei auto Bucharest City Challenge, desi au fost invitati. Anul acesta insa sunt. "Ne-a placut ce s-a intamplat anul trecut", declara Radu Soare, brand manager al Rompetrol Downstream. Soare precizeaza ca promovarea, la care se lucreaza din primavara, se va face prin intermediul canalelor clasice (televiziune, radio), dar si prin branding pe circuitul auto si pe masinile de curse. In jur de 60% din buget se va aloca achizitionarii de spatiu publicitar, in timp ce aproximativ 40% promovarii in cadrul evenimentului. Hartmut Beyer, directorul executiv al Bucharest Ring, spune ca incasarile de la aceasta editie ar putea fi de aproximativ 1,2 milioane de euro daca se vor vinde toate cele 120.000 de bilete.

Cititi mai multe despre sponsorii cursei din acest an pe www.businessmagazin.ro