Cramele Recas: Estimam o crestere solida a volumului de vin pe care il putem pune in vanzare abia in 2010

Ziarul Financiar 04.08.2008
Cramele Recas, unul dintre principalii producatori de vin de pe piata locala, are in derulare un proces de restructurare a portofoliului de produse, ceea ce uniformizeaza vanzarile la nivelul HoReCa, dar rezolva si problemele rupturilor de stoc.

"Aveam foarte multe produse din game diferite, cu etichete diferite care intr-o proportie de 80% aveau aceeasi adresabilitate. Prima data am constientizat acest lucru, pe segmentul vinurilor premium. Ne-am dat seama ca avem 17 etichete ceea ce era un foarte mare dezavantaj pentru ca in unele restaurante din Bucuresti aveam o parte din etichete, in altele o alta parte. Practic nu era un efort concentrat, astel incat consumatorul sa se intalneasca cu acelasi produs in toate punctele de vanzare cu acelasi nivel de servicii", a spus Rares Marinescu, director general al Cramele Recas Group.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care sunt cele mai bine vandute branduri din punct de vedere al volumului si care a fost cifra de afaceri a producatorului anul trecut.