Jean Valvis isi pune numele pe o marca de vin premium, un conac si un holding

Ziarul Financiar 29.09.2008

La saisprezece ani de la prima vizita in Romania si dupa ce a creat doua dintre cele mai cunoscute marci de pe piata locala Dorna (vanduta catre Coca-Cola) si LaDorna (achizitionata de Lactalis), omul de afaceri Jean Valvis a decis ca a venit momentul sa-si puna propriul "brand" pe un produs: Chateau Valvis, marca premium de vin produsa pe Domeniile Samburesti din judetul Olt.

"I-am adus anul trecut pe cei doi copii ai mei (primul in varsta de zece ani, iar cel de-al doilea de opt ani si jumatate) la cules de struguri si de mere la Simburesti, pentru ca am vrut sa le transmit ca imi doresc sa ramana in familie ceea ce am construit aici", spune Valvis, care a semnat in acest an al doilea exit din afacerea Dorna, dupa ce a vandut business-ul din industria lactatelor catre gigantul francez Lactalis, intr-o tranzactie estimata la 70-90 de milioane de euro.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine in ce context a venit vanzarea afacerii din lactatesi ce reprezinta pentru Jean Valvis decizia de a crea Valvis Holding.