Blue Neon castiga 100.000 de euro din gadget-uri USB si facturi online

Autor: Sabin Popescu 13.10.2008

Compania de webdesign si publicitate online Blue Neon intentioneaza sa atinga un rulaj de 100.000 de euro anul acesta, mizand pe deschiderea mai multor magazine de comert electronic, dar si pe o aplicatie de facturare online pentru IMM-uri. Firma a lansat in vara anului trecut magazinul usbmania.ro, dedicat gadget-urilor ce se pot conecta la computer prin portul USB. Potrivit directorului general Alin Lepadat, magazinul a comercializat in primul an de la lansare 2.000 de produse in valoare de 35.000 de euro, iar marja de profit a fost de aproximativ 12%. Majoritatea clientilor prefera plata prin ramburs, dar, odata cu introducerea platii prin card folosind PayPal au aparut destul de multi clienti care au optat pentru acest mod de plata, a adaugat el. Magazinul spera la o cifra de afaceri de 50.000 de euro in urmatorul an. Compania mai are in portofoliu si site-ul facturion.ro - o aplicatie de gestionare a facturilor adresata companiilor mici si medii.