Clujenii de la Logicode isi tripleaza afacerile in 3 ani

Autor: Laurentiu Cotu 11.11.2008

Compania clujeana Logicode, distribuitor de sisteme pentru coduri de bare, intentioneaza sa isi tripleze cifra de afaceri in urmatorii trei ani, la 5 mil. euro. Compania a incheiat anul trecut cu un rulaj de aproximativ 1,6 mil. euro, iar pentru 2008 reprezentantii Logicode se asteapta la o crestere de 75%, la 2,8 mil. euro.

"Unul dintre obiectivele prioritare ale companiei noastre pentru acest an a fost dezvoltarea si eficientizarea echipei Logicode, in vederea imbunatatirii performantei oamenilor. Vom mai face angajari si in 2009 pentru dezvoltarea echipei de consultanti tehnici pe solutii de mobilitate", a declarat pentru ZF Transilvania Ciprian Cosma, directorul executiv al Logicode.
In prezent compania are 30 de salariati, numarul acestora urmand sa creasca la 50 de persoane in urmatorii trei ani. "Criza de pe piata fortei de munca si dinamica excesiva a acestei piete au fost resimtite si de catre compania noastra, prin urmare a fost vital sa ne consolidam politica de resurse umane", a adaugat Cosma.
Logicode a vizat, de asemenea, si extinderea echipei de angajati a filialei din Bucuresti. "Piata din zona de sud a tarii este una puternic concurentiala si este important sa avem o prezenta cat mai activa in aceasta regiune", a precizat Cosma.
Potrivit reprezentantilor companiei clujene, piata codurilor de bare si a solutiilor de automatizare a operatiunilor cu ajutorul codurilor de bare se afla in continua dezvoltare, in special avand in vedere numarul mare de jucatori de pe acest segment de piata.
"In ultimii ani au aparut multe firme noi in acest domeniu, iar alte companii - in principal furnizoare de solutii pentru retail - s-au extins si pe acest segment", explica directorul Logicode. Compania clujeana concureaza cu firme precum Novensys, DataScan sau Eutron pe o piata estimata la aproximativ 45-50 mil. euro. Cosma mai spune ca, anul acesta, ritmul de crestere al veniturilor din servicii si software a devansat ritmul de crestere al veniturilor din echipamente si consumabile.
Logicode si-a extins portofoliul de produse anul acesta, astfel ca pe langa solutiile de etichetare/marcare industriala si culegere automata a datelor prin tehnologia codurilor de bare, compania furnizeaza si aplicatii software pentru gestiunea depozitului (WMS) si automatizarea fortei de vanzari (SFA, DSD, VanSales). "Ne propunem sa ne extindem pozitia pe piata prin largirea portofoliului de clienti si printr-o abordare centrala a relatiei cu clientii actuali. Intentionam, de asemenea, sa ne concentram pe serviciile de asistenta tehnica astfel incat sa nu ramanem doar un simplu furnizor de echipamente", a mai spus Cosma.