Distribuitorul Whiteland isi face agentie de publicitate

Autor: Mihaela Popescu 28.01.2009

Grupul Whiteland, al doilea mare distribuitor de produse alimentare la temperatura controlata, a intrat recent pe un nou segment de piata prin infiintarea companiei Whiteland BTL Services.

Domeniul BTL (below the line) include activitati precum prezentari de mostre, promotii derulate in magazine sau organizarea de evenimente sau mistery shopping.
"In conditiile de piata actuale, previzionam o dezvoltare mai ampla a sectorului BTL si a publicitatii neconventionale. Pentru 2009 estimam o cifra de afaceri de circa 1,3 milioane de euro", a declarat Maria Martinas, Client Services in cadrul companiei Whiteland BTL Services.
Primele campanii publicitare ale firmei au fost realizate pentru partenerii grupului. Cei mai mari furnizori ai distribuitorului Whiteland sunt in prezent producatorii de lactate Hochland, Meggle si Campina.
Conducerea companiei estimeaza ca Whiteland BTL Services va avea in acest an un numar de 20 de angajati permanenti, care vor coordona activitatea agentiei la nivel national, pe langa cel al angajatilor pe perioada determinata, care va fi de ordinul sutelor.
Distribuitorul Whiteland Import Export avea bugetata pentru 2008 o cifra de afaceri de aproximativ 90 mil. euro, in crestere cu 20% fata de nivelul din 2007, pe fondul dezvoltarii portofoliului de clienti si intrarii companiei pe noi segmente de piata.
Grupul Whiteland, controlat de omul de afaceri de origine australiana James Kodor, a fost infiintat la inceputul anilor '90 si este o afacere locala.