Fondatorul Domo intra in retailul de jucarii

Autor: Alexandru Anghel 11.02.2009

 Lorand Szarvadi, omul de afaceri care a fondat retailerul de electronice si electrocasnice Domo, a investit intr-un nou business, retailul de jucarii. Primul magazin Toyplex, brandul creat de Brandient Bucuresti, sub care se va dezvolta o viitoare retea de magazine de jucarii, a fost inaugurat in toamna anului trecut in centrul comercial Vitantis din Bucuresti. Investitia initiala pentru primul magazin, cu o suprafata de 1.200 de metri patrati, a fost de circa 150.000 de euro. Szarvadi a declarat ca reteaua urmeaza sa fie dezvoltata in prima faza in Capitala, unde in 2009 ar putea fi deschise 3-4 magazine. Al doilea magazin Toyplex urmeaza sa fie inaugurat in cursul lunii aprilie in centrul comercial Militari Shopping Center, langa retailerul Auchan. Toyplex, cu o suprafata medie de vanzare de circa 1.000 de metri patrati, a fost conceput ca un supermarket de jucarii, targetul principal fiind copiii din segmentul de varsta de 3-7 ani. "Piata jucariilor din Romania este deocamdata intr-un stadiu incipient, avand un enorm potential de crestere, concurenta nu este foarte dezvoltata iar marjele de profit sunt mai lejere decat in alte zone de retail", a declarat Lorand Szarvadi. Potrivit Eurostat, piata locala a jucariilor este estimata la aproximativ 52 de milioane de euro, in 2006. Principalii jucatori din piata jucariilor sunt grupul RTC, prin magazinele Diverta, si reteaua specializata Chicco.