InBev lasa promovarea Bergenbier pe mana unui expat

Autor: Diana Tudor Stoica 02.03.2009
InBev Romania, producatorul brandurilor Bergenbier si Beck's, are un nou director de marketing dupa ce producatorul belgian de bere a decis sa extinda atributiile lui Simeon Goranov, directorul de marketing al filialei bulgare, la aproape opt luni de la plecarea lui Liviu Irimia, fostul director de marketing al companiei.
"Similaritatile pietelor, ale comportamentelor consumatorului, precum si experienta anterioara a lui Simeon Goranov in Romania au contribuit la fundamentarea acestei decizii", au declarat reprezentantii InBev Romania.
Astfel, InBev aduce un expat la conducerea departamentului local de marketing, dupa ce in ultimii zece ani aceasta pozitie a fost ocupata numai de romani, respectiv Mihai Albu, Mihai Ghyka si Liviu Irimia. Pana la inceputul acestui an, cand directorul financiar a intrat in concediu de maternitate, atat departamentul financiar, cat si cel de resurse umane erau coordonate de manageri ai filialei bulgare.
Simeon Goranov, 40 de ani, care a preluat aceasta pozitie din a doua jumatate a lunii februarie, s-a alaturat companiei InBev Bulgaria in ianuarie 2006, conducand echipele de marketing, trade marketing si cercetare. Goranov a mai lucrat la R.J. Reynolds Bulgaria, The Coca-Cola Company si BTC, liderul pe piata bulgara de telecomunicatii unde a ocupat diferite pozitii de senior management, care au inclus si misiuni in Romania si Rusia.
Potrivit reprezentantilor InBev, Goranov a contribuit in ultimii trei ani la consolidarea pozitiei de lider pe piata berii Kamenitza in Bulgaria si a pus in aplicare mai multe proiecte care au avut ca rezultat cresteri in volum si in valoare, precum si cresteri la nivelul cotei de piata.