Cu noile zboruri spre Milano, Lufthansa tinteste o crestere de 10% a cifrei de afaceri

Autor: Roxana Grigorean 02.03.2009
Compania aeriana germana Lufthansa, unul din cei mai importanti operatori de pe piata, vizeaza o crestere de peste 10% a cifrei de afaceri in acest an, ceea ce ar duce rulajul la circa 45 mil. euro. “Vrem o crestere de doua cifre a incasarilor bazata pe noua ruta Bucuresti-Milano si pe dublarea frecventei pe ruta Cluj-Munchen”, a spus Stefan Versemann, general manager al Lufthansa in Romania. Reprezentantii companiei nu au oferit date referitoare la cifra de afaceri pe anul trecut, insa, potrivit unor declaratii anterioare, aceasta urma sa se ridice la circa 40 mil. euro. Aceste rezultate au plasat piata locala pe locul doi in Europa Centrala si de Est, dupa Polonia. “Piata din Romania continua sa aiba cea mai mare crestere din regiune, dar nu putem spune ca nu va fi afectata de criza financiara. In prezent cea mai importanta scadere se observa pe segmentul premium (clasa business). Ne uitam in continuare dupa oportunitati pe piata locala, insa nu credem ca vom introduce alte zboruri noi in acest an”, a spus Tamur Goudarzi-Pour, director general al Lufthansa pentru Europa Centrala si de Est. Piata aeriana locala continua sa fie interesanta pentru operatorii aerieni, care au anuntat introducerea de noi zboruri in si dinspre Romania, desi in noiembrie si decembrie 2008 au fost trase primele semnale negative pe piata. Lufthansa impreuna cu SWISS va ajunge cu noile curse la 114 zboruri saptamAnale in si dinspre RomAnia. Lufthansa a transportat anul trecut in si dinspre RomAnia peste 550.000 de pasageri si detine o cota de circa 15% pe piata locala, unde mai concureaza cu operatori precum British Airways, Air France, KLM, Tarom sau Malev.