Adina Basag este noul Group Creative Director al Graffiti BBDO

Autor: Adriana Rosoga 04.03.2009

Adina Basag (27 de ani) va ocupa pozitia de Group Creative Director al agentiei de publicitate Graffiti BBDO, dupa ce timp de patru ani a facut parte din echipa de creatie a Graffiti BBDO si a lucrat pentru clienti precum Banca Romaneasca, Tuborg, Pepsi Light sau Scandia.

“Adina va coordona o mare parte din proiectele Romtelecom si contul Tuborg, întarind structura seniorala a departamentului, formatăadin Mihai Gongu, Deputy Creative Director, si Roxana Panaitescu, Group Creative Director”, spune Ema Prisca, directorul de creatie de la Graffiti BBDO.

Adina Basag a terminat SNSPA cu specializarea Publicitate si Mass Media si a inceput cariera in publicitate in urma cu sase ani. Graffiti BBDO face parte din grupului BBDO Romania, format din Media Direction (media), Proximity (CRM-managementul relatiei cu clientii) si Pleon Graffiti (PR). Potrivit informatiilor publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice, agentia a avut, in 2007, o cifra de afaceri de 23,35 mil. euro. Printre competitorii Graffiti BBDO se numara McCann Erickson, Grey Bucharest sau Leo Burnett.