eMag: Cine ne aduce clienti primeste comision de 3% din valoarea comenzii

Autor: Adrian Seceleanu 11.03.2009

 

eMag, cel mai mare retailer online de pe piata locala, si-a bugetat pentru acest an fonduri de 0,2 mil. euro pentru sustinerea unui program de marketing afiliat, prin care compania ofera comisioane de 3% din valoarea comenzilor realizate de un client care ajunge la eMag dupa recomandarea publicata de un alt site. "Marketingul afiliat este un model de publicitate prin care proprietarul unui site este recompensat cu un procent din vanzarile generate de reclama pe care o face unui comerciant. Sistemul este sustinut de o platforma software capabila sa afiseze materiale promotionale pe site-urile inscrise in program, precum si sa monitorizeze activitatea vizitatorilor directionati de acestea pentru o perioada de timp ulterioara vizitei pentru a inregistra comisioanele cuvenite site-urilor. eMAG ProfitShare ofera un comision de 3% din valoarea produselor comandate de un vizitator directionat de un site partener daca achizitia se face imediat sau oricand in urmatoarele 30 de zile de la vizita initiala", au precizat reprezentantii eMag. "Am bugetat aproximativ 200.000 de euro pentru comisioane anul acesta desi este destul de dificil de prevazut cum va evolua piata, neavand un istoric recent pe acest model de marketing. Suntem foarte increzatori, mai ales ca programul a fost foarte bine primit, mult peste asteptari", a precizat pentru ZF Radu Apostolescu, directorul de marketing al companiei. Pentru a plati comisoane de 0,2 mil. euro, eMag ar trebui sa vanda produse de 7 mil. euro catre clientii "trimisi" in magazin de site-urile incluse in programul Profitshare.