Agroli Group isi face retea proprie de magazine

Autor: Diana Tudor Stoica 23.03.2009
Producatorul de carne de pasare si oua pentru consum Agroli Group, cu vanzari de 50 mil. euro, va deschide anul acesta 20 de magazine proprii in pietele agroalimentare sau in zonele rezidentiale din Capitala si localitatile limitrofe acesteia. Agroli Grup, controlat de Agricola Holding din Liban, este format din companiile Avicola Crevedia, Avicola Tartasesti, Jackmoris (fosta Avicola Gorneni) si Golden Fingers, companii cu afaceri cumulate de 48 mil. euro in 2007, potrivit Ministerului de Finante. Primul magazin a fost deja inaugurat in cartierul Vitan din Bucuresti. Proiectul lantului de magazine Crevedia Express implica o investitie de aproximativ un milion de euro si reflecta adaptarea strategiei companiei atat la reducerile de buget ale populatiei determinate de criza economica, cat si la diversificarea modalitatilor de promovare ale companiei.