Angst trece printrun proces de rebranding

Autor: Diana Tudor Stoica 26.03.2009
Producatorul de mezeluri Angst din Capitala, care a rulat anul trecut afaceri de peste 65 mil. euro, a demarat un proces de rebranding al companiei, finalizand recent prima etapa a acestuia, schimbarea logoului companiei. „Pentru ca dorim adaptarea strategiei de business la contextul evolutiei pietei neam gandit sa ne reinventam", a declarat Sorin Minea, presedinte Angst. Rebrandingul companiei a fost realizat de Seed Consultants, companie specializata in consultanta de brand si design. Reprezentantii companiei nu au dezvaluit valoarea investitiei in acest rebranding motivand ca procesul nu a fost inca finalizat. Grupul Angst, detinut de familiile Angst si Minea, este format din doua fabrici de carne, una de lapte si preparate din lapte, o ferma de vaci si o retea de 25 de magazine specializate, dintre care 17 functioneaza in Bucuresti, doua in Buftea, trei in Oradea si cate unul in Otopeni, Sinaia, Cluj.