Clear Chanel a ajuns la afaceri de 9,2 mil. euro din publicitate outdoor

Autor: Adriana Rosoga 08.04.2009
Compania de publicitate outdoor Clear Channel Romania, parte a grupului american de advertising Clear Channel Outdoor, a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de 9,2 mil. euro, cu 50% mai mult fata de anul precendent, Romania fiind una dintre cele mai dinamice piete pentru companie, alaturi de China si Turcia. „Piata locala de publicitate stradala are un potential de crestere semnificativ. Cu toate acestea este greu sa facem o estimare pentru acest an a businessului", a declarat Mihai Mihai, CEO al Clear Channel Romania. Clear Channel Outdoor a intrat pe piata autohtona in 2007, prin achizitionarea unui pachet de 51% din pachetul de actiuni al Klass Advertising, pentru suma estimata atunci de ZF la 5 mil. euro si este prezent in 30 de orase, cu peste 700 de spatii spectaculoase. Principalii competitori pe piata autohtona sunt Epamedia, Affichage sau News Outdoor.