Ziarele straine si-au mai revenit din criza si incep sa creada din nou in profitabilitatea editiilor tiparite

Ziarul Financiar 02.08.2009

Strategiile aplicate de cei mai mari editori de presa scrisa din lume in urma cu trei ani au inceput sa dea roade, in prezent intrezarindu-se oportunitati pentru revenirea pe profit a editiilor tiparite ale publicatiilor, scrie jurnalistul britanic Roy Greensdale, pe un blog gazduit de The Telegraph.

 

Jurnalistul il citeaza pe Earl Wilkinson, seful International Newsmedia Marketing Association, care lauda in discursurile sale felul in care publicatiile au reusit sa reziste, prin reduceri de cheltuieli si de personal. Wilkinson considera insa ca editorii nu au reusit sa reinvesteasca profiturile intr-un mod care sa apropie publicatiile de audienta.

Roy Greensdale sustine pana la un punct ideea avansata de seful INMA insa crede ca divizia de online o va lua cu mult in fata printului, iar discutiile legate de apropierea de public ar trebui concentrate pe acest sector.