McCann Erickson va comunica pentru toate brandurile Coca-Cola Romania

Autor: Adriana Rosoga 17.08.2009

Agentia de publicitate McCann Erickson Romania va coordona comunicarea pentru toate brandurile din portofoliul Coca-Cola Romania, dupa ce la nivel european, multinationala a hotarat sa reduca numarul de agentii cu care lucreaza la una pentru fiecare tara. “Inainte coordonam comunicarea pentru Coca-Cola Red, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Dorna, Dorna Izvorul Alb si Poiana Negri. Acum am adaugat in portofoliu celelalte branduri Coca-Cola Romania: Schweppes, Cappy, Nestea, burn, Powerade si illy”, spune Adrian Botan, director de creatie CEE McCann Erickson.

Pana la sfarsitul anului McCann va fi activa pe toate brandurile CoCa-Cola Romania. Universal McCann coordoneaza deja toate brandurile Coca-Cola in Romania pe parte de media, iar MRM Worldwide, agentia de comunicare interactiva a Grupului McCann, lucreaza pentru toate brandurile de la inceputul lui 2009.

Pe plan local, McCann Erickson are parteneriate incheiate cu companii ca Nestlé, Connex/Vodafone, L’Oréal, GM-Opel, MasterCard Europe, Cadbury Romania (Kandia-Excelent).