Noua generatie de reclame in presa tiparita: Entertainment Weekly va insera un ecran video de grosimea unui biscuit in paginile sale

Ziarul Financiar 20.08.2009

Cand cititorii revistei Entertainment Weekly vor deschide paginile editiei de luna viitoare vor descoperi oameni care le vorbesc dintr-un ecran video de grosimea unui biscuit, incadrat in pagina , in cadrul unui experiment de marketing care scoate in evidenta noile strategii dezvoltate de companii pentru a atrage mai multi consumatori, scrie Financial Times.

Aceasta forma de publicitate este posibila cu ajutorul unei tehnologii dezvlotate in SUA, numita Americhip, care functioneaza la fel ca o felicitare animata.

Ecranele vor contine reclame la Pepsi si compania de media CBS. Pretul platit de cele doua companii nu a fost dezvaluit.

Metoda promotionala de publictate va aparea in numerele revistei care vor fi difuzate in New York si Los Angeles. Nu se stie exact cati dintre cei 1,8 milioane de cititori ai revistei vor vizualiza noua metoda de publicitate.