Ce a convins-o pe Raluca Milin sa paraseasca UPC: "A venit momentul sa fiu on my own"

Autor: Adrian Seceleanu 14.09.2009

Raluca Milin, care a parasit saptamana trecuta pozitia de sef pe marketing si vanzari a UPC, spune ca a luat aceasta decizie pentru ca dupa 15 ani de activitate cadrul unor corporatii vrea sa fie propriul sau sef la compania proprie de consultanta.

"Am in total 15 ani de corporatie (Connex + UPC) si a venit momentul sa fiu on my own", a declarat Raluca Milin pentru ZF. Ea a adaugat ca va oferi servicii de consultanta prin compania proprie, Succes Consulting, in fuziuni si achizitii, branding, vanzari si continut.

"Dupa 8 ani si jumatate de UPC a venit pur si simplu momentul sa ma dedic pasiunilor din viata mea, copiilor mei si altor hobby-uri neglijate timp de multi ani", a mai spus ea.

Milin, director de marketing si vanzari al UPC, care lucra in companie inca din anul 2001, si-a dat demisia, incetand activitatea la operatorul de cablu TV la finele saptamanii trecute.

Absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Milin a mai lucrat pentru Connex (Vodafone).