THR a depus oferta cu pretul cel mai mic in etapa finala a licitatiei pentru brandul de tara
Autor:
Mirabela Tiron
12.10.2009
Asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion -
Taylor Nelson Sofres a depus oferta cu pretul cel mai mic in etapa
finala a licitatiei pentru brandul turistic al Romaniei, cu aproape
895.000 de euro fara TVA, potrivit reprezentantilor Ministerului
Turismului.
Oferta financiara a Asocierii Saffron Brand Consultants SA -
Brandient Consult SRL - Acacia Avenue Limited a fost de 1,6
milioane de euro fara TVA, in timp ce oferta Asocierii TBWA
Bucuresti SRL - SC GFK Romania a fost de 993.740 de euro fara
TVA.
Dintre ofertele declarate admisibile, castigatoare va fi desemnata
oferta cu cea mai mica valoare, conform criteriului de atribuire
(pretul cel mai scazut), potrivit reprezentantilor Minsiterului
Turismului.