Romtelecom schimba oferta de telefonie fixa

Ziarul Financiar 26.10.2009

Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa, a lansat astazi un nou portofoliu de voce pentru clientii noi persoane fizice, constand in 5 abonamente cu pana la 4000 de minute gratuite catre orice destinatie fixa nationala si pana la 400 de minute catre orice retea nationala mobila, fixa sau internationala. Noii clienti care se aboneaza pana la 31 decembrie 2009 vor beneficia de abonamente reduse cu pana la 20%, iar clientii care se aboneaza atat la serviciul de voce, cat si la cel ADSL vor avea in plus abonamente de voce reduse cu pana la 30%, incepand de la 4,9 Euro fara TVA.

"Voce Oriunde 4000+ ofera 400 de minute gratuite indiferent de palierul orar catre orice retea mobila sau fixa nationala. Aceste minute gratuite pot fi folosite de asemenea si pentru apeluri catre retelele fixe din Uniunea Europeana si cele fixe si mobile din SUA si Canada. Voce Oriunde 4000+ include suplimentar 4000 de minute gratuite oricand catre toate retelele nationale fixe, dupa consumarea celor 400 de minute, si apeluri nelimitate in reteaua Romtelecom, indiferent de palierul orar. Voce Oriunde 4000+ este disponibil pentru un tarif redus cu 20%, de 10,8 Euro/luna, fara TVA", potrivit oficialilor companiei.

Abonamentele Voce Fix Nelimitat, Voce Fix 1000+ si Voce Fix 100 sunt desinate clientilor care apeleaza in special in retelele fixe.

"Voce Fix Nelimitat ofera minute nelimitate catre orice retea fixa din Romania, indiferent de palierul orar, si este disponibil la un tarif redus cu 20%, de 9 Euro/luna, fara TVA. Voce Fix 1000+ include 1000 de minute catre orice retea fixa nationala, seara si in timpul weekend-urilor, si alte 100 de minute in palierul orar de varf pentru aceleasi destinatii. Tariful promotional lunar este redus cu 10%, la 7 Euro/luna, fara TVA.", potrivit Romtelecom.

Toate noile abonamente (cu exceptia Voce Fix 100) includ apeluri nelimitate in reteaua Romtelecom, in afara perioadei de varf.

"A devenit un obicei pentru noi in ultimii ani sa ne consultam frecvent clientii si sa primim feedback-ul lor pentru a veni pe piata cu cele mai bune oferte pentru ei, ca parte a politicii "Clientul pe locul 1". Conform rezultatelor celor mai recente cercetari, clientii doresc mai multe minute gratuite si abonamente mai reduse, chiar mai mici daca beneficiaza si de o conexiune de internet broadband, asa ca am definit noi abonamente pentru a raspunde acestor asteptari. Mentinand aceleasi tarife de lista pentru noile abonamente, am adaugat reduceri de pana la 30% pentru tariful lunar si chiar sute de minute gratuite catre mobil sau destinatiile internationale," a declarat Joerg Zeddies, Director Executiv Comercial, Segment Rezidential.

Promotia pentru noile abonamente de voce este disponibila pana la 31 decembrie 2009.